سرعت در ساخت پایگاه امداد هوایی نشانه همدلی در استان گلستان است
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، 'ظاهر رستمی' عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پایگاه امداد هوایی گرگان افزود: وقتی مدیرعامل گلستان، نیازهای استان را مشخص می كند، نشان می دهد توجه جدی به مساله نیازها دارد و جمعیت هلال احمر كشور براساس نیاز جغرافیایی، توسعه را مد نظر قرار می دهد.

به گفته ویبرای رسیدن به آمادگی كامل برای مقابله با رخدادهای طبیعی و انسان ساز، نیاز به توسعه همه جانبه احساس می شود كه استان گلستان در این زمینه به خوبی كار كرده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، امروز به خود می بالد كه استانی مانند گلستان بسیار توانمند است كه می تواند در بطن مردم حضور داشته باشد و همین حضور باعث مشاركت حداكثری در انتخابات اخیر هلال احمر شد كه مشاركت حداكثری در گلستان سبب شد تا این استان مقام اول را كسب نماید.

به گزارش ایرنا، پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گلستان در زمینی به مساحت حدود 6 هكتار با 450 مترمربع زیربنای اداری، یك آشیانه هلیكوپتر با ظرفیت 3 فروند در ابعاد 6 در 31 مترمربع و پد پرواز با گنجایش 6 فروند هلیكوپتر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته شد و امروز توسط رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

602/7467**1544





:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: